מדיטציה בקריות

המוח מלא במחשבות, הגוף לא מצליח להירגע. השגרה היומית עמוסה בלחצים, מתחים, לעיתים גם כעסים, תסכולים, מחשבות שליליות ופחדים.
ואתם רק רוצים קצת שקט. שקט נפשי, לנשום לרווחה, לשחרר כל מחשבה שלילית שעוטפת אתכם
ופשוט, להירגע!מדיטציה בקריות

מדיטציה היא מסע אישי המחבר אותנו אל העצמי הפנימי , דרך המדיטציה אנחנו יכולים להיות רגועים יותר מרוכזים יותר ובטוחים במי שאנחנו , המדיטציה גורמת לנו לשלוט בעצמנו ומפעילה את האנרגיה הפנימית מה שגורם לנו להיות פעילים יותר בחיי היום יום …
כמו בכל מסע אנחנו יוצאים להרפתקה- הרפתקה של גילוי העצמי – מי אני … בדרך ייתכן והחווה גם אכזבות וגם התרגשויות –   ייתכן ונפגוש גם חלקים בתוכנו שפחות קל לנו לקבל ולעיתים גם זה עלול להיות מתסכל וגם הישיבה בשקט ,ללא נוע עלולה להביא לחוסר רוגע או שעמום ,אך חשוב תמיד להבין שאנחנו בתחילת הדרך שלנו לעצמנו עם כל המכשולים המלווים בה :)
המדיטציה היא חקר פנימי מרגש שיביא אותנו לתובנות רבות וייקל עלינו בחיי היום יום שלנו.
ועכשיו נעבור לתרגול עצמו
בתחילת דרכינו בתרגול המדיטטיבי נכון לשבת מספר דקות בכדיי לפגוש את הנפש ולהבין את הקשר בינה לבין הגוף הפיסי מה שייתן לנו להרגיש באיזון .
במהלך החיים שלנו אנחנו עסוקים לרב בגורמים חיצוניים ולכן הראש שלנו עמוס ולא מאפשר לנו להתקרב אל מי שאנחנו באמת – המדיטציה מאפשרת לנו לעצור רגע את הלחץ האין סופי הזה להאט לרגע לעצור לנשום ולהתקרב להוויה הפנימית ולמצוא את השקט שקיים שם בפנים.
במהלך התרגול אנחנו נגלה ממד אחר בחיינו ונהייה מובלים אל המקור הטמון בתוכנו,  ולכן לא חשוב פרק הזמן שאנו יושבים למדוט
אלא ההבנה המתפתחת בתוכנו בזמן השהייה בתרגול…
כאשר אנחנו מודטים אנחנו שמים פתאום לב לפרטים הקטנים לנקודות הקטנות ומגלים בפשטות את האושר שנמצא סביב .
לאט לאט נרגיש בחוויה גם את מה שקורה בתוכנו וגם את מה שמשתנה בנו…
מוזמנים לבוא ולהרגיש
בסטודיו שלנו מתקיימות גם סדנאות מדיטציה שונות מרוכזות
וגם במהלך התרגול היוגי אנו מתרגלים מדיטציה
מוזמנים ליצור קשר

מדיציה בקריות בקיבוץ רמת יוחנן

הכירו את המדיטציה

המדיטציה היא ההרפתקה הגדולה ביותר שהנפש יכולה לעבור, מבלי להתאמץ כלל.
במהלך המדיטציה, מצב התודעה של האדם משתנה כאשר מדיטציה ניתן לתרגל לבד, או בקבוצה של אנשים.
בתוך המדיטציה לומדים טכניקות ריכוז ונשימות ותרגול שמלמד את הרפיית הגוף, ריכוז במושא חיצוני כלשהו, תנוחות ישיבה מרגיעות, ריכוז מנטרות, התמודדות עם מכשולים, פחדים, דימוי עצמי, פחד מכישלון והתמודדות עם לחץ ומתחים.

יתרונות נוספים שיש למדיטציה

  • מחקרים מראים כי אנשים שסבלו מדיכאון חוזר ותרגלו מדיטציה לא הזדקקו לטיפול בכדורים ורמת הדיכאון השתפרה פלאים.
  • מדיטציה מחזקת את המערכת החיסונית ומעלה את רמת הנוגדנים נגד מחלות.
  • אושר פנימי – תרגול מדיטציה תורם להגשמת מטרות ויעדים בחיים. אם המתרגל רוצה לרדת במשקל, להצליח בעבודה, להצליח בחיי החברה או כל דבר אחר, תרגילי המדיטציה עוזרים לפתח תודעה חיובית והשפעה חיובית ובכך לנתב את המתרגל אל עבר המטרות ללא חששות ופחדים. המתרגל מאמין בעצמו ותחושת האושר אינה מאחרת לבוא.